La nova situació derivada de la pandèmia ens porta a cercar i oferir noves maneres de fer. El factor temps s’ha relativitzat, però continua sent un valor important en el nostre dia a dia, i malgrat que a tots ens agradaria disposar-ne de més, la realitat és que hi ha molts condicionants que dificulten gestionar aquest temps de manera més profitosa. Us oferim un recurs que us ajudarà en la gestió del vostre temps i en la tranquil·litat de la salut de TOTA LA FAMÍLIA. Un servei de consulta de Pediatria i de Medicina de Família mitjançant Whatsapp, email o interactiva (vídeo consulta, telefònica), una nova manera d’entendre i complementar la medicina, més àgil, més propera i més senzilla.
Com que no es realitza un examen físic presencial del pacient, la informació facilitada no pot equiparar-se a la consulta presencial, sinó que és una ajuda per resoldre dubtes de salut general, de criança i per l’acompanyament i seguiment en aquests problemes.
El servei de consultori online està disponible en la modalitat de mútua o de pacient privat.
En cas que disposis de mútua el servei de consulta online està inclòs en la gran majoria, però requereix d’una subscripció mensual (1,49 €/mes) que es renova automàticament fins que tu ho decideixes. Si la teva companyia està inclosa en el nostre quadre de mutualitats (comprova-ho aquí), hauràs d’emplenar un petit formulari amb les dades del mutualista i rebràs la confirmació amb les instruccions per començar a utilitzar el consultori.
Si no tens assegurança mèdica, pots fer la teva consulta a nivell privat i comprar una de les tres alternatives de consulta que oferim més a baix. Quan hagis realitzat el pagament del servei escollit, t’arribarà un correu electrònic a l’adreça que ens hagis facilitat, amb les instruccions per començar a utilitzar el consultori.
En tots els casos és imprescindible emplenar un qüestionari de salut per obrir una història clínica per poder donar un servei personalitzat.
Els missatges enviats sense haver realitzat el pagament previ es bloquegen i s’esborren automàticament.
Realitzar consultes a través de Whatsapp té l’avantatge de poder enviar fotografies, documents, àudios i vídeos (tota la informació és confidencial i va encriptada d’extrem a extrem, com ja deus saber). Aquesta tecnologia dona la possibilitat de realitzar consultes sobre qualsevol problema que creguis que no sigui necessària una exploració física del teu fill o filla.
Pots consultar qualsevol dubte sobre malalties comunes com problemes de la son, febre, alimentació, desenvolupament, dermatologia, seguiment d’alguna patologia, dosificació de medicaments, resultats d’anàlisis, etc.
La consulta online no serveix per urgències mèdiques.
Si disposeu d’assegurança mèdica amb una mútua i aquesta està inclosa en aquest llistat, el servei de consultori online està inclòs, però requereix d’una subscripció mensual d’1,49 €/mes, que es renova automàticament fins que tu decideixes. Si ets pacient privat, disposes de tres opcions per realitzar consultes. Pots realitzar una consulta per 10 € (es contestarà en les següents 24 hores), una consulta urgent per 15 € (es respon en les següents 2 hores) o una vídeo consulta per 20 € (s’acorda la cita amb el pacient).
Aquí a sota es detallen les característiques de cada opció, i si continues tenint algun dubte, pots consultar-nos sempre que vulguis.
Si ets client de Mútua
Si tens contractada una assegurança de salut pel teu fill o filla, pots donar-te d’alta al servei de consulta online per 1,49 €/mes (renovació automàtica mensual, sense compromís de permanència). Aquesta subscripció mensual inclou consultes mèdiques il·limitades per whatsapp, que seran ateses en un període màxim de 24 hores, i en podràs fer ús sempre que ho necessitis.
Fes clic aquí per veure les companyies asseguradores que inclouen aquest servei per confirmar que la teva companyia es troba en el llistat (hi són la gran majoria). Per dur a terme la subscripció i donar-te d’alta fes clic al botó de sota, omple el formulari i introdueix les dades de pagament. En les pròximes hores rebràs en un correu electrònic el número de client i les instruccions per començar a utilitzar el consultori online. La primera vegada que hi accedeixis el metge et farà un breu qüestionari de salut per obrir una història clínica amb l’objectiu de donar-vos un servei personalitzat.
Aquest procediment només caldrà realitzar-lo la primera vegada. A partir de llavors, com ja haurem validat la targeta que t’acredita com a membre de la mútua, cada cop que hagis d’utilitzar el servei ens encarreguem de notificar-ho a la mútua, com ho fem quan acudeixes a la consulta presencial.
Si ets client privat
CONSULTA
10,00 € / consulta
Consulta vía Whatsapp
Resposta en menys de 24 hores
Horari consultori de 7 a 24 h
Inclou els missatges necessaris per resoldre la consulta
CONSULTA URGENT
15,00 € / consulta
Consulta vía Whatsapp
Resposta en menys de 2 hores
Horari consultori de 7 a 24 h
Inclou els missatges necessaris per resoldre la consulta
VÍDEO CONSULTA
20,00 € / consulta
Consulta vía Skype, Zoom, Meet o altres plataformes
Qualsevol dia de la setmana, amb cita prèvia